Vervalste Van Gogh gevonden...

Sat Jan 15 12:29:00 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gelul, Marc,

Heel veel misstanden en verzwegen rapporten komen eerst via webstites naar
buiten. Dat is niet allemaal misinformatie. En wat je nog vervelender zult
vinden, allochtone minderheden beginnen ook zelf klokken te luiden, zoals je
gister zag op tv, in Rotterdam, tegen het uithuwelijken. Of het via sites
kwam dat de rapporten over sjoemelen door politie en/of justitie inzake het
slachofferen van de getuige van een vuurwerkramp weet ik niet. Maar
nogmaals, ik ben blij dat er internet is en de gecontroleerde media hun
censurende macht kwijt zijn en dat elites nog wel de media kunnen
beinvloeden maar niet meer de vrije informatieverspreiding en meningsuiting
via internet.

In de kamer verantwoordt als het goed gaat de niet door de burgers gekozen
regering zich. Kamerleden verantwooren zich bij de kiezers en als Ayaan een
zetel of meer haalt blijft ze in de kamer, hoe je haar ook alle ellende door
gelovige onverdraagzaamheid in de schoenen wilt schuiven. Jij nijgt in je
uitspraken naar wat je zelf bestrijdt als anderen het doen, het willen
verbieden van het uiten van meningen die jou niet goed uitkomen.

Fritz