Vervalste Van Gogh gevonden...

Sat Jan 15 12:14:44 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>
>Via de site van Theo en andere sites wordt ik vaak geinformeerd over
>zaken die uit de media geweerd worden    ^
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 Werd er maar wat vaker iets uit de media geweerd...   :-)
 Dat zou heel goed zijn.

 Dat 'informeren' betreft louter hersenspoelen met rechtse praat. Daar zit
 niemand op te wachten en het doet de lezer van al dat fraais beslist geen
 goed: dit kweekt types als die moordenaars van Fortuyn en Van Gogh - maar
 dan ultra-rechts. Justitie zou deze discriminnerende rommel eens moeten
 lezen en ertegen optreden voordat er opieuw doden vallen of er weer wat
 aangestoken wordt. Nu Hare Heiligheid terugkeert op Aarde, is de kans daar-
 op levensgroot. Ze heeft immers aangekondigd dat ze doorgaat, net als die
 lijkenpikkers van Van Gogh.

 Ik eerder:
>Kan ze niet geinterpelleerd worden of zo ?

 Wat zou je daarvan vinden, Fritz ? Laat Hirsi Ali zich maar in het parlement
 verantwoorden. Ze wilde daar toch zo graag in ?