Identificatieplicht / D66-voorzitter: "of reutelt de onderbuik"

Fri Jan 14 17:23:18 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een discussie over identificaieplicht is nuttig,
maar voorstanders van het kunnen aanpakken van wetsovertreders bij voorbaat
neerzetten als onderbuikers en overtrokken beelden schetsen is
stemmingmakerij. Minstens verwacht ik alternatieven te horen, bijvoorbeeld
arresteren van wetsovertreders die zich niet kunnen legitimeren. Laatst
kreeg ik nog een beschikking van een grappenmaker die toevallig mijn adres
gaf aan een politieagent. dat werkt dus ook niet.

Fritz