Waar blijft de ophef...

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Fri Jan 14 17:27:06 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Eenzaam Heintje <heinwvm at chello.nl>:

> Dommertje...mijn computer liet sporen na, niet ik. Je weet niet wie
> achter het toestsenbord zat.

Jawel Eenzaam Heintje, ik weet heus wel wie
er achter het 'toestsenbord' zat.
Jouw gezwatel valt niet te imiteren.
Dat was onmiskenbaar van jou afkomstig.

> u gaat zijn naam dan wederom misbruiken.

Ik doe dan hetzelfde wat jij in het verleden talloze
malen hebt gedaan: onder de naam Ricardo Santos de
Crux posten vanaf <koppigestijdman at hotmail.com>.
Als jij dat mocht, dan mag ik dat toch ook?

> Nou bewijst u dat dan maar. Ik wed met u wederom om 5000 euro dat u
> hetgeen u hier stelt feitelijk onjuist is. Niet wegmiezeren, muisje.

Aha. Wie stelt bewijst, beweerde je toch altijd?.
Jij stelt hier dat hetgeen ik beweer onjuist is.
Dus jij bewijst. Maar gauw graven in je archiefje,
Eenzaam Heintje.

Erik vdMb