Identificatieplicht / D66-voorzitter: "of reutelt de onderbuik"

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jan 14 17:11:01 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jan 14, 2005 at 04:47:30PM +0100, Bart Meerdink wrote:

> En Lousewies van der Laan heeft zichzelf, D66 en de kiezer verraden door
> met de fractie tegen beter weten in voor te stemmen.

Ik ben ook niet voor die plicht (ben al om ID gevraagd, en kwam zonder
goed weg) maar dit moet je even uitleggen. Volgens mij stond die plicht
in het regeerakkoord (14 jaar, om 12 jaar te voorkomen, aldus Bakker
indertijd op het congres), dus wat is er verraden? Het is gebruikelijk
als fractie in te stemmen met zaken uit een regeerakkoord.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |