Waar blijft de ophef...

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jan 14 14:15:18 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jan 14, 2005 at 02:04:33PM +0100, muijz at dds.nl wrote:

> Dat is maar de vraag. Ik kan hier volgens mij zondermeer
> posten als 'Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>'. Niet?

Inderdaad. Maar op deze lijst vindt dan ook geen noemenswaardige
authenticatie plaats. Slechts een eenvoudige authorisatie
(henk at vanlingen.net mag posten). Maar zo'n forum zou je natuurlijk kunnen
hosten op een secure webserver, waarbij je accounts uitdeelt die een
wachtwoord voor gebruik behoeven dat dankzij de secure webserver gecrypt
over de lijn gaat. Dan wordt het voor jou al een stuk lastiger om als Henk
van Lingen te posten wanneer ik m'n wachtwoord niet laat slingeren.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |