Waar blijft de ophef...

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jan 14 14:07:09 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jan 14, 2005 at 01:51:02PM +0100, Fritz van Rikxoort wrote:

> Ik constateerde slechts dat er met twee maten wordt gemeten, dat bij de een
> een toon of woord of legale activiteiten als hoerenbezoek of een vermeende
> hand op bil tot enorme media hypes leidt en uitspraken van vele politici
> erover, en dat rechterlijke uitspraken over veel ernstiger vergijpen van een
> andere politicus tot wekenlange stilte in de media en de politiek leidt. Ik

Fritz,

Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat het in het ene geval gaat
over bekende politici als Lubbers en Oudkerk en in het andere geval over
een voor mij in ieder geval volstrekt onbekende Marokkaan? Een VN-topman
lijkt me voor de media iets 'heter' dan een onbekend deelraadslid.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |