Waar blijft de ophef...

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jan 14 13:49:49 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jan 14, 2005 at 08:51:21AM +0100, Hein van Meeteren wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> [192.87.5.178] , oftwel Miezemuijz, zich uitgevend voor de Antilliaan

Volgens mij was het 62.194.13.113 (h13113.upc-h.chello.nl.).

[Erik, eerder]

Garanties zijn moeilijk, maar er zijn wel gradaties, lijkt me.
Indien gewenst kunt je een forum natuurlijk zo inrichten dat gebruikers
zich dienen te authenticeren. Dat voorkomt in ieder geval dat mensen
zich uitgeven voor een ander al actief lid van een of ander forum.
En bij het toekennen van accounts kun je natuurlijk aanvullende
voorwaarden creeren waardoor het aannemelijk wordt dat de aanvrager
is wie hij of zij zegt te zijn.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |