Waar blijft de ophef...

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Thu Jan 13 15:55:16 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>:

>  Ik kan niet lezen wat er nog niet staat...

Als ik schrijf: "De reacties op de zaak waren van
het PvdA-webforum verdwenen." En jij reageert met

 De URL die ik gaf...
    http://www.amsterdam.pvda.nl/forum.php/view_topic/496
 suggereert overigens het tegendeel.

dan heb je blijkbaar de pagina wel gelezen, want
een pagina waar geen reacties op staan kan niet
het *tegendeel* suggereren van verdwenen reacties.

>  De pagina ziet er nu inderdaad anders uit dan daarnet.

Nee, daarnet stonden die reacties er ook al op.
Anders kon je ook niet schrijven dat de pagina het
tegendeel suggereerde van reacties die waren verdwenen.

Je bent kennelijk al net zo'n verslaaft aan je eigen
ongelijk als Hooligan Hein.

>  Kennelijk zag ik de 'oude' pagina.

Neehee! Zie boven.

>  Maar die was ook duidelijk, hoor.

Duidelijk is alleen dat je weer zwetst.

>  Overigens blijkt het 'orgineel' gepost te zijn vanaf een anonieme account.
>  Da's dus niet erg netjes. Mogelijk dat de zaak daarom werd weggehaald...?

Ja, misschien wel. Wat er aan posten vanaf een anoniem
account mis is zou ik niet weten. In de journalistiek
worden anonieme bronnen gewoon toegelaten, en op Internet
is een naam niet controleerbaar, dus wat doet die er dan
toe? (Ik kan ook wel in het PvdA- forum gaan posten als
'Marc-Alexander Fluks'. Geen hond die dat controleert.)

Erik vdMb