Waar blijft de ophef...

Thu Jan 13 15:35:41 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik vdMb <muijz at DDS.NL>:
>Je kunt blijkbaar niet lezen. De reacties die daar staan heb ik zelf uit
>de Google-cache gehaald en teruggepost.

 ;-)))

 Ik kan niet lezen wat er nog niet staat...

 De pagina ziet er nu inderdaad anders uit dan daarnet. Kennelijk zag ik de
 'oude' pagina. Maar die was ook duidelijk, hoor.

 De volledige google-cache (maar die wordt binnenkort dus overschreven)
 staat op:
    http://www.google.nl/search?q=cache:www.amsterdam.pvda.nl/forum.php/view_topic/496

 Overigens blijkt het 'orgineel' gepost te zijn vanaf een anonieme account.
 Da's dus niet erg netjes. Mogelijk dat de zaak daarom werd weggehaald...?