Waar blijft de ophef...

Thu Jan 13 16:25:16 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik vdMb <muijz at DDS.NL>:
>Als ik schrijf: "De reacties op de zaak waren van het PvdA-webforum
>verdwenen." En jij reageert met (...) dan heb je blijkbaar de pagina wel
>gelezen

 Uiteraard heb ik dat. Ik gaf de URL van die pagia toch zelf ? Wat mij
 betreft wist jij op dat moment nog niet dat deze pagina uberhaupt
 bestond.

>Nee, daarnet stonden die reacties er ook al op.

 Neen, er stond er 1 op (geen positieve, vandaar dat ik er in mijn reactie
 naar refereerde). Ik zat ernaast, zoals uit de Google-cache blijkt. Maar
 dat kon ik op dat moment niet weten want ik had de Google-cache immers
 niet gezien.

 Erik:
>Neehee! Zie boven.

 Jaha! Jij hebt die pagina immers ZELF veranderd (prima trouwens, bravo).

 Erik:
>Wat er aan posten vanaf een anoniem account mis is zou ik niet weten.

 Als het gaat om aantijgingen, is dat per definitie mis - zelfs als die
 aantijgingen blijken te kloppen (hetgeen we in het onderhavige geval
 overigens niet weten). Degene die met z'n vinger wijst, dient ook z'n
 gezicht te laten zien. Dat zou jij, als ideologisch aanhanger van 'het
 vrije woord' toch moeten weten.

 Erik:
>Ik kan ook wel in het PvdA- forum gaan posten als 'Marc-Alexander Fluks'

 Maar dan neem ik wraak als Erik vdM op dit D66-forum !   :-)))

 Enfin, de vraag is of we in Nieuw-West een deelrader hebben zitten die
 al dan niet deugt. En zoneen, of'ie dan weg moet, net als Oudkerk. Ik
 vond destijds dat Oudkerk niet wegmoest, dus ik ben benieuwd wat hier
 gebeurt.