'Verplichte legitimatie absurd'

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Jan 8 02:53:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,
jij definieerd een politiestaat kennelijk als een staat waar de politie de
baas is. Dat beste Ger, is geen politiestaat. Een politiestaat is een staat
waar de overheid cq de nomenklatura de burger op Orwelliaanse wijze het
leven (nagenoeg) onmogelijk maakt.  Mijn voorbeeldje valt onder de definitie
De politie is een meestal "uitvoerend" onderdeel.
Wat er aan te doen moet ieder voor zich uitmaken. Niets doen en je frustatie
in een stukje verwoorden leidt tot:
A society of sheep must in time beget a government of wolves

Nou geloof ik niet dat ik ergens het woord belastingDIENST gebruikt heb. Het
verhaal is op details wat ingewikkelder (en nog erger) met een
gemeentedienst die tot 3 maal toe voor papieren vroeg die zogenaamd niet
ontvangen waren en dus 3 maal gestuurd zijn toen beloofde het NU opgelost te
hebben met de behandelende organisatie. De z.g. verschuldigde belasting was,
zoals altijd, gewoon op tijd betaald!!
"Tijd geld en moeite was meer dan 256 euro" er staat nergens dat de
boekhouder dat in rekening bracht...
Wel goed lezen hoor! Je manier van commentaar geven is tendentieus en
bedenkeljk

Enfin, geloof in de feiten kan ik je helaas niet schenken.
enuf

>From: "Ger" <gmw.arts at home.nl>
>To: "Lenny Bruce" <lennybruce235 at hotmail.com>, <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: 'Verplichte legitimatie absurd'
>Date: Fri, 7 Jan 2005 09:49:00 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Je bedoeld Lenny, dat daar alle burgers onder geschaard kunnen worden die
>niet de mogelijkheid hebben om daar iets tegen te ondernemen. Je weet het
>blijkbaar zo goed dus vertel eens even wat ik, en vele anderen, hiertegen
>hadden kunnen ondernemen. Met een regering en colaitie die totaal niet naar
> [...]

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/