Vlaams belang ook bij andere partijen

Thu Jan 6 15:48:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6-jan-05, at 11:53, Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Inderdaad Marc, maar wel verstandig van je, ik heb die van muyzenberg
> nog
> niks anders zien doen dan mensen uitschelden en persoonlijk aanvallen
> hier.

Ja dat moet jij zeggen na je malle gebral
tegen Van Rikxoort.

> Geen enkele argument of zelfs antwoord op een vraag komt van zijn hand

Een blik in het archief leert dat je domweg jokt,
en niet voor het eerst.

> Voor veel van hen betekent de vrijheid van meningsuiting die vrijheid
> van
> henzelf, zolang anderen hun kop maar houden.

Ik heb nog nooit bepleit dat iemand zijn kop
moet houden. Fluks mag van mij hier iedereen
zonder enige bewijsvoering voor 'bruin', of
'extreem'rechts, 'heks', of 'duivel' uitmaken, en
ik mag dan zeggen dat hij niet goed snik is en
een bezoek aan de psychiater dient te overwegen.

(Vragen om bewijs heeft bij Fluks geen zin. Dat
levert de man nooit, en dat is ook wel begrijpelijk
want voor zijn paranoide gebral valt helemaal geen
bewijs te leveren.)

Erik vdMb