Vlaams belang ook bij andere partijen

Thu Jan 6 15:43:27 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6-jan-05, at 10:39, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Wat lost het dan hoe op ?

Mijn hemel! Cursus begrijpend lezen voor de heer Fluks.
Het eerste lesje. 'Het is de vraag of dit iets oplost.'
Ja, in-der-daad. Het is de vraag of dit iets op-lost.

>  Een initiatiefnemer was op de radio. Zijn verhaal kwam er op neer dat
>  immigranten in hun eigen land wel de natuur introkken en in Nederland
>  niet omdat er elders iets te eten viel en hier niet. Er moest dus iets
>  eetbaars groeien in een bos, wilde immigranten de natuur intrekken.

Ja. En nu? Zijn dat dan 'bedenkelijke toestanden'?

>  Erik, wederom: dit heeft geen zin.

Inderdaad. Je moet toch wel behoorlijk gestoord zijn
heer Fluks, om mij ervan te betichten dat ik suggereer
dat ik extreem-rechts ben.
Naar de psychiater dus maar.

>  Je zegt opnieuw niet wat je zelf vindt,

Jawel ik, ik zeg dat u gestoord bent.
Ernstig ziek in de bovenkamer.

>  Ik ben in alle opzichten gematigd.

Hou toch op! U maakt allerlei mensen op niets af voor
'bruin' of 'extreem-rechts' of 'heks' of 'duivel' uit, en
dan wilt u nog beweren dat u gematigd bent?

>  Weer een dossier waarover ik niet meer met jou zal ingaan.

Lekker makkelijk. In het wilde weg mensen
beschuldigen, vervolgens de bewijslast ontduiken
- u heeft tot nu toe nog helemaal niets bewezen
van uw weerzinwekkende gebral - en als dan iemand
zegt dat dat afgelopen moet zijn, gaat u nuffig
verklaren dat u *definitief* niets gaat bewijzen van
uw weerzinwekkende gebral.

> 't Is toch wat, die vrijheid van meningsuiting.

Die is aan u helemaal niet besteed, dat blijkt maar weer.

Erik vdMb