Vlaams belang ook bij andere partijen

Thu Jan 6 10:39:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Nee, het is de vraag of dit iets oplost (ja),

 Wat lost het dan hoe op ?

>U bedoelt waarschijnlijk dat u ook in het geval van het smulbos
>helemaal niet weet waar u het over heeft.

 Een initiatiefnemer was op de radio. Zijn verhaal kwam er op neer dat
 immigranten in hun eigen land wel de natuur introkken en in Nederland
 niet omdat er elders iets te eten viel en hier niet. Er moest dus iets
 eetbaars groeien in een bos, wilde immigranten de natuur intrekken.

 Erik, wederom: dit heeft geen zin.

 Je zegt opnieuw niet wat je zelf vindt, je suggereert dat je extreem-
 rechts bent en dat ik politiek correct zou zijn (Henk Vreekamp en ik
 waren in de politiek-correcte periode nota bene de enigen die op deze
 lijst lak hadden aan de politieke correcte mode).
 Ik ben net zo min politiek correct als dat ik iets moet hebben van ra-
 dicaal-rechtse 'liberalen'. Ik ben in alle opzichten gematigd. Kennelijk
 werkt dat op mensen als jij als een rode lap op een stier. En dat ter-
 wijl je niet eens durft te zeggen hoe jij tegen de zaak aankijkt... (je
 zou net zo goed een communist kunnen zijn, we weten het eigenlijk niet).
 Maar goed, er naar vragen heeft bij jou geen zin - je geeft toch geen
 antwoord.

 Weer een dossier waarover ik niet meer met jou zal ingaan. Het gaat wel
 lekker zo... 't Is toch wat, die vrijheid van meningsuiting.