Vlaams belang ook bij andere partijen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 6 11:53:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Marc, maar wel verstandig van je, ik heb die van muyzenberg nog
niks anders zien doen dan mensen uitschelden en persoonlijk aanvallen hier.
Geen enkele argument of zelfs antwoord op een vraag komt van zijn hand dus
niet op in gaan is de enige remedie.
Vroeger noemde we dat weleens doodzwijgen maar daar moet je ook al
voorzichtig mee zijn, er zijn er hier die betitelen dat dan weer als een
levensgevaarlijke bedreiging of zo.
Voor veel van hen betekent de vrijheid van meningsuiting die vrijheid van
henzelf, zolang anderen hun kop maar houden.

Ger