Vlaams belang ook bij andere partijen

Wed Jan 5 23:43:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5-jan-05, at 23:25, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Ik, over de draconische pseudo-maatregelen:
>
>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>
>
>  Ik:
>
>  Erik:
>
>  Is het een (ja) niet in strijd met het ander (neen) ?

Nee, het is de vraag of dit iets oplost (ja), en
er komen zo niet minder immigranten (nee).
Niets tegenstrijdigs aan.

>  Dit is dezelfde blabla als immigranten steeds weer anders noemen
> (gast-
>  arbeiders, vreemdelingen, buitenlanders, allochtonen) en steeds weer
>  andere onzin van hen verwachten (multiculturalisme, integreren,
> inburge-
>  ren en nu weer Nederlands babbelen). Dit gaat dus over niets, dit
> staat
>  op hetzelfde bedenkelijke niveau als dat 'smulbos'.

U bedoelt waarschijnlijk dat u ook in het geval van het smulbos
helemaal niet weet waar u het over heeft. Dat smulbos was
gewoon bedoeld voor iedereen. De Telegraaf maakte er als
eerste melding van en wist zowaar correct te schrijven dat
het zowel voor autochtonen als voor allochtonen was bedoeld.
Maar wat zette de Telegraaf er vervolgens als kop boven?

      'Smulbos speciaal voor allochtonen'.

En zo had men weer een lekkere rel getrapt.

Zoals ik al eens vaker heb betoogd heer Fluks: is een positie
als rel-journalist aan de Basisweg niet iets voor u?

>  Ik:
>
>  Erik:
>
>  Omdat niemand het er over heeft.

Ach hou toch op met die onzin.
Zelfs u heeft het er over - wel wat laat overigens.

> Er wordt liever een hype gemaakt van
>  dat Moslim-gedoe, van het besnijden van meisjes in Somalie. Da's heel
>  dom als men in eigen land iets wil oplossen en heel slim als men dat
>  niet wil (of kan).

Ik kom met genoegen persoonlijk uw voorhuid eraf snijden,
mocht die er nog aanzitten.
Zonder verdoving.

>                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>                                       Dat kan in elk geval nooit kwaad.

Nee, dat kan nooit kwaad, maar u zult toch echt een
andere methode moeten vinden dan paranoide onzin uitkramen
over Borgerhout.

(Vreemd, in deze bijdrage heeft u zonder er enig
commentaar aan te wijden al die onzin geschrapt.
Zouden er dan toch nog een paar cellen werken?)

>  Ik poog het eigenlijke probleem te benoemen.

Wilt u niet zo opscheppen s.v.p.?
U bent hier al een paar maanden bezig met een hetze tegen
allerlei mensen. Nu komt het blijkbaar in uw kraam te pas
om onzin uit te kramen van het type waarvoor het Vlaams
Blok is veroordeeld, maar met *benoemen* heeft dat niets
te maken en met *begrip kweken* al helemaal niet.
U bent gewoon een enge reactionaire griezel geworden;
treurig om te zien.

> Nederland gaat niet gebukt
>  onder een uitheemse godsdienst maar wel onder een massale immigratie.

Jaaaahaaaa meneer Fluks. Dat weten we nu wel.
En denkt u nu heus dat reactionaire praat uitslaan
*daar* iets aan oplost?

>  Pas als men een probleem benoemt, kan men oplossingen zoeken.

En wat is dan *uw* oplossing als ik vragen mag?
Of tettert u liever nog wat door over uw paranoia
nadat u drie jaar geleden - toe maar ! - wel 1 keer
- nou nou, toe maar toe maar zeg - in Antwerpen
bent geweest?

>  Het vervolgen van orthodoxe Moslims, het aanscherpen van de wet en het
>  onthouden van burgerrechten aan wie 'verkeerd' denkt, lost beslist
> niets
>  op. Integendeel: zo creeert men getto's.

Zolangzamerhand lijkt me een betonnen muur om het
De Bosch Kemperpad 136 me geen slechte oplossing.
(Het pilletje heeft blijkbaar niet geholpen.)

Erik vdMb