Vlaams belang ook bij andere partijen

Wed Jan 5 23:25:53 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, over de draconische pseudo-maatregelen:
>Vraag is of dit iets oplost.

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>
>Ja.

 Ik:
>Komen er zo minder immigranten ?

 Erik:
>Nee.

 Is het een (ja) niet in strijd met het ander (neen) ?

 Dit is dezelfde blabla als immigranten steeds weer anders noemen (gast-
 arbeiders, vreemdelingen, buitenlanders, allochtonen) en steeds weer
 andere onzin van hen verwachten (multiculturalisme, integreren, inburge-
 ren en nu weer Nederlands babbelen). Dit gaat dus over niets, dit staat
 op hetzelfde bedenkelijke niveau als dat 'smulbos'.

 Ik:
>Toch gaan wij maar door met het immigratievraagstuk te ontkennen

 Erik:
>Waar blijkt dat uit?

 Omdat niemand het er over heeft. Er wordt liever een hype gemaakt van
 dat Moslim-gedoe, van het besnijden van meisjes in Somalie. Da's heel
 dom als men in eigen land iets wil oplossen en heel slim als men dat
 niet wil (of kan).

>Waar bent u dan eigenlijk mee bezig? Met begrip kweken?
                                      Dat kan in elk geval nooit kwaad.

 Ik poog het eigenlijke probleem te benoemen. Nederland gaat niet gebukt
 onder een uitheemse godsdienst maar wel onder een massale immigratie.
 Pas als men een probleem benoemt, kan men oplossingen zoeken.
 Het vervolgen van orthodoxe Moslims, het aanscherpen van de wet en het
 onthouden van burgerrechten aan wie 'verkeerd' denkt, lost beslist niets
 op. Integendeel: zo creeert men getto's.