Vlaams belang ook bij andere partijen

Wed Jan 5 21:45:49 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5-jan-05, at 19:15, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Vraag is of dit iets oplost.

Ja.

> Komen er zo minder immigranten ?

Nee.

> Mogen immigranten die wel Nederlands spreken dan weer wel ?

Dat blijkt.

> Komen er Nederlandse cursussen ?

Die zijn er al.

> Dat gelooft toch niemand ?

Projecteert u weer?

>  Mij lijkt dat ook dit louter bedoeld is om niets te hoeven doen aan
> het
>  immigratie-vraagstuk.

Doen de reactionaire gedachten uit uw zieke geest er iets toe?

>  Drie jaar geleden was ik in Antwerpen.

Ik kom er ook regelmatig.

> Wat men daar aan immigratie-problematiek ziet, tart elke verbeelding.

U bedoelt waarschijnlijk dat u zelfs in Antwerpen spoken zag?

> Het was alsof ik me in een horrorfilm bevond.

Dat zeg ik, spoken.

> Voor het eerst was ik bang op straat (en dat om half
>  vijf) en als Mokummer ben ik toch echt wel wat gewend daar waar het om
>  Marokkanen gaat... maar zoiets engs, neen.

Heeft u al eens een bezoek aan de psychiater overwogen?

>  Iedereen die politiek correct is, zou daar eens naar toe moeten.

Hoezo? Wat valt daar te zien dan?

> Issie meteen genezen.

Van uw paranoia?

> Antwerpen is domweg niet meer te redden.

Wat is daar dan aan de hand?

> Toch gaan wij maar door met het immigratievraagstuk te ontkennen

Waar blijkt dat uit?

>  - nu weer door haat te zaaien tegen Moslims.

Waar bent u dan eigenlijk mee bezig? Met begrip kweken?

> Vreselijk gewoon. Alsof dat iets zou oplossen.

Heeft u het nu over uzelf?

>  Op die manier wordt heel Nederland 1 groot Antwerpen.

Omdat u ze niet allemaal meer op een rijtje heeft?

Erik vdMb