Vlaams belang ook bij andere partijen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jan 5 20:56:47 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik weet niet waar je op doelt, Marc. De laatste tijd kom ik vaker in
Antwerpen dan in Amsterdam en ik heb eigenlijk niks gemerkt van
"gevaarlijke immigranten" of "gevaarlijke inlanders" daar.

Inderdaad, zo luidt het bericht, kunnen immigranten die wel
Nederlands/Vlaams spreken wel een huurwoning betrekken. Mij gaat het er
meer om te laten zien hoe "gewone" partijen maatregelen nemen die de
grootste lokale partij, Vlaams Belang/Blok, voorstaat of nog zo willen
aanscherpen.

Overigens verbaas ik me enigszins over de tartende toestanden die je in
Antwerpen meemaakte. Heb ik nou echt veel gemist, 's avonds en overdag?

hv,u
-------