verbod verheerlijken geweld

Frans Vermeer fv at KW.NL
Mon Jan 3 12:13:29 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het ad kopt
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1104651294006.html
Een Kamermeerderheid wil dat het verheerlijken of vergoelijken van
geweld strafbaar wordt.

Toen ikk de kop las werd ik gelijk enthousiast. een verbod op het
verheerlijken van geweld geen  rocky films meer de helft van de games
verboden en iedereen die het Israelisch geweld op de strook van gaza
goedpraat direct door naar de gevangenis.

Bij verder lezen blijkt ook de vvd voor te zijn. En die heb ik hier
nooit over gehoord dus lijkt het een verkapte poging tot politieke
censuur het ene geweld mag wel worden verheerlijkt en het  andere niet.

overigens een gelukkig 2005

Frans