Lubbers bedankt personeel Unhcr

Thu Feb 24 19:51:34 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Over wat we echt weten zijn we het kennelijk niet oneens,

Maar de VN heeft een interne ipv externe procedure, en de interne regels
werden niet eens gevolgd.

Het is altijd onbevredigend als beschuldigingen onbewezen zijn en het
tegendeel zoals vaak per definitie niet bewezen kan worden. Dat valt niemand
te verwijten.

Onenigheid over wat voor viel en de betekenis heeft in dit geval een veel
bredere bedding. Die culturele verschillen en onderling begrip ervoor miste
ik juist erg. Dat verwacht je juist niet van een VN.

Fritz