Van misdunk naar misdaad...

Fri Feb 11 12:03:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je een beetje had opgelet, Marc,

Had je opgemerkt dat Pim 3 jaar geleden al op dezelfde lijn zat als nu Boris
c.s., dat meningen vrij zijn en juist open geuit moeten worden, om er over
te kunnen praten en ze te kennen, en dat alleen het daadwerkelijk (laten)
aantasten van rechten van anderen aangepakt moet worden. Helaas dacht Thom
toen woorden te moeten verdraaien om zetels te winnen, wat jammerlijk
mislukte. Maar de tegenstelling tot vrijheidsdenkers en dwingelanden blijft.

Fritz