Van misdunk naar misdaad...

Fri Feb 11 11:06:06 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Ik begrijp je queeste steeds minder.
               ^^^^^^^
                  ??

 Ik vond dat deze Fortuynistische oorlogskreet, prachtig de waanzin
 verwoordde hoe Aso het denken van mensen bij wet wil regelen. Men
 heeft simpelweg de oorlog verklaard aan de meest elementaire aller
 burgerrechten: de burger heeft het recht te denken wat men wil.
 Neen, dus. Dat recht is door Aso afgeschaft.

 En dat louter omdat Hirsi Ali krankzinnig is !

 Ik dacht dat er 150 mensen in de Kamer zaten. Op zich vreselijk dat
 daar een geesteszieke quant tussen zit - maar okee, dat kan gebeuren.
 Maar die andere 149 hoeven daarom nog niet achter een psychiatrische
 patient aan te huppelen.

 De Tweede Kamer heeft deze week de grootste misdaad gepleegd die maar
 denkbaar zij; dit haalt zonder meer de geschiedenisboekjes - maar goed,
 er zal ook wel een Ministerie van Waarheid komen dat de geschiedenis
 continu herschijft nu men misdunk heeft ingevoerd.

 Die Emmanuel Goldstein bestaat natuurlijk ook niet - dat is de Jood
 aller Joden en de liberalistische staat bepaalt wie op welk moment
 Emmanuel Goldstein is - op dit moment is het Usama bin Laden, maar
 morgen kan een ieder dat zijn (en gedwongen worden dat in het open-
 baar te bekennen).

 Iedereen die geen liberaal is, zal binnenkort al z'n burgerrechten
 verliezen - dat begrijpt een kind.

 We koersen af op een revolutie.