vrede op aarde (was: Re: Judge Rules Against Intelligent Design

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Dec 24 16:53:22 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink heeft op zaterdag, 24 dec 2005 om 16:21
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> e.ouwehand1 wrote:
> <...>
>
> Volgens mij bedoel je Arend-Jan Boekestijn
> (http://www.let.uu.nl/~arend-jan.boekestijn/personal/)?
> Tenminste, als je naar de TROS Nieuwsshow luisterde als ik...

ja, die bedoelde ik

> Daar kun je door in verwarring raken, vooral door zijn deskundig in
> elkaar gezette drogredenaties.

klopte deze niet volgens jou?

> Arend-Jan vond in een Nova uitzending een tijdje geleden (begin van de
> maand geloof ik), dat we over dat gedoe van dat martelen en zo niet zo
> moeilijk moesten doen, in bijzondere tijden moest dat kunnen.

ja, kijk, dat ben ik dus niet met hem eens.
mensenrechten gaan voor bij mij

>  In zijn uitingen komt hij op mij over als een nog grotere
> Bush-supporter dan Dick Cheney

nou ... gaat wat ver. ;)
maar je kan best gelijk hebben hoor

>  Hij staat niet echt bekend als een scherp criticus van de invallen in
> Afganistan en Irak, geloof ik.

wat vindt bert? hoe staat ie bekend in de kamer?

gr elma