vrede op aarde (was: Re: Judge Rules Against Intelligent Design

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Sat Dec 24 16:21:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
<...>
> ik hoorde vanmorgen op radio 1, iemand (hoogleraar geschiedenis, maar
> vraag me geen naam, wel een bekende) uitleggen dat het misschien niet
> zo slim is om geen nederlandse troepen naar die provincie te sturen.
> ik raak in verwarring.

Volgens mij bedoel je Arend-Jan Boekestijn
(http://www.let.uu.nl/~arend-jan.boekestijn/personal/)?
Tenminste, als je naar de TROS Nieuwsshow luisterde als ik...
Daar kun je door in verwarring raken, vooral door zijn deskundig in elkaar
gezette drogredenaties.
Arend-Jan vond in een Nova uitzending een tijdje geleden (begin van de maand
geloof ik), dat we over dat gedoe van dat martelen en zo niet zo moeilijk
moesten doen, in bijzondere tijden moest dat kunnen. In zijn uitingen komt
hij op mij over als een nog grotere Bush-supporter dan Dick Cheney. Hij
staat niet echt bekend als een scherp criticus van de invallen in Afganistan
en Irak, geloof ik.

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink

Kijk ook op http://www.d66gelderland.nl