Afghanistan en Darfur

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Dec 20 08:06:40 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het grote verschil is dat toen de PvdA dat zei dat kwam van een
oppositiepertij maar nu van een van je coalitiepartijen.
Een partij die dat absoluut niet in de mond nam toen ze D66 nodig hadden om
ASO te vormen, en nog eens een keer bij het Paasaccoord. Er spreekt de ware
minachting uit die er heerst. Van ja, we hebben ze nu eenmaal nodig maar
eigenlijk moeten ze opzitten en de mond houden.
Verstandig gisteren van Bert om niet in te gaan op Ferry Mengelen maar de
boodschap klonk er wel duidelijk uit. Laten we hopen dat die 6 zeteltjes nu
eens wel getuigen van een rechte rug.
Nee is een nee, en dadelijk niet toestaan dat er via een kleine meerheid
toch mensen de oorlog ingestuurd worden namens het kabinet waar je toch maar
vrolijk blijft inzitten. Al vrees ik dat er toch weer een of ander slap
compromie uit gaat komen.

Ik wens ze alle sterkte,

Ger