Afghanistan en Darfur

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Dec 20 05:21:46 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jongens,

Ik vind dat jullie het hierover goed gedaan hebben en  nog steeds goed doen.
De druk wordt wel groter, maar daarmee de argumentatie dunner:

Bij het voorstel in de EK over de gekozen burgemeester was toch vooral van
de PvdA te horen, dat het niet zo kon zijn dat een minderheid van 6 zetels
wel even een gekozen burgemeester zou afdwingen, en nu hoor je hetzelfde van
de VVD: Hier past maar een reactie op: poot strijf houden en Bert doet dat,
en gisteren Lousewies (onze woordvoerder buitenland vervalt wel snel van
haarkleur en borstomvang!).

De druk zal groot worden, ook in het kabinet, maar ik heb vertrouwen in
Pechtold en ons geloof in het dualisme.

De Afghaanse jassen, ze blijven aan ons!

Groet,

Tjerk