ongelofelijk

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 20 08:14:23 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mwah, met enige essentiele uitbreidingen zou ik het niet zo'n gek voorstel
vinden, Tjerk.

1. Opheffen art. 23 GW, en opheffen bijzonder onderwijs omdat religie nu
als overzicht wordt geboden in algemeen onderwijs.
2. Naast christendom en islam ook andere wereldgodsdiensten, sektes en als
hoofdmoot uiteraard het agnosticisme. En natuurlijk ook filosofie-onderwijs
incl. klassieke en pre-Euclidische filosofie.

Uw simpele gymnasiast,
hv,u
------