Peter R. de V. niet naar Den Haag

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 16 20:59:03 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Het lijkt mij duidelijk: nu Dittrich en Pechtold de issues van de PRDV
onmiddellijk na publicatie hebben omhelsd, moeten we ze ook maar meenemen
naar de volgende verkiezingen en aangezien toch mog meer dan 30 procent voor
deze items zijn, moeten we ook maar als PRD66V deelnemen aan de
verkiezingen.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht