D66 tegen gang naat Afganistan

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Dec 16 21:08:18 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Ik kwam pas tegen achten thuis van mijn werk (maar nog wel een borrel
gedronken met Opstelten, die iets moois van een Rotterdamse kunstenaar kwam
openen op mijn werkplek) en zag dat dit meteen de opening van het journaal
was.

Ik vind het een goede move. We moeten ons niet commiteren aan Afganistan, nu
er geen reele markt lijkt te zijn voor de Philishave of Ten Cate underware
(alhoewel je dat maar nooit weet), we brengen dat nu naar buiten, zodat het
kabinet hier maandag voor spek en bonen over kan vergaderen en het CDA (Bot)
en de VVD (Kamps) nemen ons dat zeer kwalijk.

Mooi zo, dan wordt de kans dat Dittrich om strategische reden voor
verlenging van dit kabinet (ondanks zijn goede ingrepen, laten we wel wezen)
zal kiezen, een stuk kleiner, nu hij zelf niet meer gekozen zal worden door
de ruralen van het CDA en de conservatieven van het Wiegeliaanse VVD.
Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht