Peter R. de V. niet naar Den Haag

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Dec 16 16:40:17 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik bezondig me maar even aan knipselpraktijken :-)

Commentaar: ik ben helaas niet gebeld en zal nu mogelijk thuis blijven
volgend jaar.

Peter R.de Vries niet naar Den Haag

HILVERSUM Peter R.de Vries gaat niet de politiek in. De misdaadjournalist
heeft dat op een persconferentie in Hilversum bekendgemaakt.

De Vries had aangekondigd dat hij de overstap zou maken als uit een peiling
zou blijken dat minstens 41 procent van de Nederlanders hem een aanwinst
voor de politiek zou vinden. Dat heeft hij niet gehaald. Uit de beslissende
peiling van TNS/NIPO blijkt dat maar 31 procent hem als een aanwinst ziet.

Met zijn Partij voor Rechtvaardigheid, Duurzaamheid Vooruitgang had De
Vries een programma opgesteld dat een mix van linkse en rechtse standpunten
bevatte.

[nos.nl]

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |