Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Dec 15 14:11:03 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Dec 15, 2005 at 01:59:07PM +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

> Ik denk dat je de zaak omdraait. Wij moeten ons maar
> schikken naar opa Fluks die zich niet houdt aan de
> gangbare regels; die forwards niet als zodanig markeert;
> die de threads verziekt en die door het voortdurend
> wijzigen van de subjectregel zelfs het via de webinterface
> doorzoeken van het archief bemoeilijkt.

Hear, hear.

> Ik karakteriseer dit als selectieve verontwaardiging.

Inderdaad. Bovendien, Ger: Hoevaak heb jij de afgelopen jaren wel
niet bewindslieden uitgemaakt voor allerlei minder fraais (i.e.
uitgescholden)?  :-) De pot en de ketel dus.

> Als Fluks Hirsi Ali van alles en nog wat mag aanwrijven,
> en bruine vergelijkingen mag trekken, dan mag ik heus
> wel zeggen dat Fluks niet goed snik is en eens naar de
> psychiater moet.

Hear, hear. Die keren dat Erik de betogen van Fluks als reraaskal en
gedram typeerde, leek dat terecht. Ik haal meestal m'n schouders
op wanneer Marc over Ayaan begint, maar een ander mag daar best eens
kritisch over zijn.
(ik besef dat ik nu het risico loop door Marc in het kamp van de
 AHA-gelovigen te worden ingedeeld :-))

> P.S. Ger... zou je eens willen leren quoten? Alsjeblieft?

Hear, hear.

Nu graag weer on-topic,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |