Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Thu Dec 15 13:59:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 15-dec-2005, at 13:28, Ger wrote:

> Zeg het dan gewoon dat je er te lui voor bent.

Het is geen kwestie van luiheid, maar van efficiency.
Ik krijg per dag meer dan 200 emailberichten binnen.
Als ik klik op een bericht dat Dr. Digibeet ten onrechte
niet als forward heeft gemarkeerd kost mij dat tijd

> Er worden hier wel mer digen gekopieert, ook door mij. Nou en? Ik
> heb er

Jij voegt er meestal commentaar aan toe; daarmee is
het bericht voor mij toch zinvol.

> geen last en we hoeven niet alleen relkening te houden met jouw
> wensen denk
> ik.

Ik denk dat je de zaak omdraait. Wij moeten ons maar
schikken naar opa Fluks die zich niet houdt aan de
gangbare regels; die forwards niet als zodanig markeert;
die de threads verziekt en die door het voortdurend
wijzigen van de subjectregel zelfs het via de webinterface
doorzoeken van het archief bemoeilijkt.

En de oplossing is nu dus niet dat we ons allemaal maar
schikken naar onbeschofte opa, maar dat opa zich eens
als een sociale lijstdeelnemer gaat gedragen.

(Voor zover hij daartoe in staat is natuurlijk; gezien de
warboel in zijn bovenkamer.)

> En je gescheld maakt het serieus nemen van je berichten er niet
> beter op
> hoor. Reageer dan niet.

Ik karakteriseer dit als selectieve verontwaardiging.

Als Fluks Hirsi Ali van alles en nog wat mag aanwrijven,
en bruine vergelijkingen mag trekken, dan mag ik heus
wel zeggen dat Fluks niet goed snik is en eens naar de
psychiater moet.

Erik vdMb

P.S. Ger... zou je eens willen leren quoten? Alsjeblieft?