Teletekst: AHA werkt aan Submission 3

Thu Dec 15 10:34:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[Niet geschikt voor minderjarige kleinzonen]

Enkele opmerkingen...
* Na Submission I en II...? Welke Submission II ?
* God gaat antwoorden op 'hun' vragen. Wie zijn die 'hun' ?
* AHA: 'Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp'. Meid, je bent nog
  nooit begonnen.
* AHA: 'Ik hou van het intellectuele werk'. Hahahahaha  :-)

Bron:  Algemeen Dagblad