Bush-Olie-Bos

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Dec 12 21:44:32 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> dirkie heeft op maandag, 12 dec 2005 om 01:05 (Europe/Amsterdam) het
> volgende geschreven:

> ROFLOL, die is leuk!
>
> maar ik heb toch wel een beetje vertrouwen in dat kaboutertje, gelukkig.

Nu gun ik je je lol wel, Elma, maar het wordt beslist geen lolletje met
hem als MP.

En waar haal je dat vertrouwen in hem dan toch vandaan? Het is mij een
compleet raadsel, echt. Eigenlijk zegt ie, vertrouw nou maar op mij en
dan wordt ik jou MP (Meester Plop). En je trapt er nog in ook ?! ;)
Echt? Elma toch. :)

De afgelopen jaren hebben we hem nauwelijks gezien of gehoord. Hij heeft
zijn taken in de TK op zijn elvendertigst uitgevoerd. Ik ken in de
gehele parlementaire geschiedenis niet zo'n zwakke uitvoering van het
oppositie voeren door de PvdA in de TK, en daarbuiten, als in de
afgelopen jaren, en onder zijn leiding !!!

Ik ken werkelijk niet een argument van die partij waarvan ik denk, kijk,
en hier is over nagedacht. Werkelijk niet één. Vroeghar kon ik zelfs de
verschillen aangeven en de argumenten noemen. Maar toen voerden ze nog
het debat en zochten ze steun onder de bevolking, maar dat is van lang
geleden.

Eigenlijk kan het alleen nog maar erger worden.

Dittrich moet ik dan ook steunen in zijn kritiek.
- Wat gaat die MP (plop plop) kabouter wouter nu eigenlijk beter doen?
(of woorden van die strekking)

En:
- Wat voor onheilspellend goeds gaat hij dwingend op leggen aan het volk?
- Welke 'PvdA democratie' gaat het volk dan moeten slikken of stikken?

Ik wil hem niet hebben zitten als MP, dus kan ik beter ook maar niet op
hem of zijn partij stemmen, lijkt me, toch? :)

Geweldige keuzes laat hij mij. Dat hij maar gaar kookt in zijn 'eigen
pvda democratie', hoor. Ik heb daar geen vertrouwen (meer) in.

- En nemen ze dat volk nu ook werkelijk serieus? Blijkens?

Goh, ik kan zo nog een hele tijd doorgaan, maar ...

Henk Elegeert