D66 pleit voor ontmanteling CWI en UWV

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Dec 10 22:31:20 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

helegaar gelijk henk.. maar in het bedrijfsleven is er
altijd een work-around voor dit soort dingen.
Dat is bij een overheid niet het geval. Slikke of
stikke daar daar ben je dus gewoon "te lul".

Een stokpaardje van mij is het week of maandblad dat
"op tijd" opgezegd moet worden anders zit je er voor
een jaar weer aan vast. Hetzelfde voor verzekeringen
die maar doorlopen..Had natuurlijk allang bij wet
geregeld moeten zijn maar is/was het niet. Tweede
Kamer is waarschijnlijk te druk met underwater
basketweaving en verloren diskettes e.d.

dirkie

http://www.volkskrant.nl/denhaag/1133762476687.html?source=rss

http://mail.yahoo.com