Exit D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Dec 6 17:43:42 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed stuk Martijn?

Nog niet zolang geleden werd de EU weggestemd in Nederland en dan is dit een
goed stuk?
We zijn niet voor toetreding van Turkije en al helemaal niet voor de Israel.
We willen niet eens een grondwet voor de EU en nu komt D66 met de VSE.
Maar of je er nu voor of tegen bent, slim is anders van D66.
Misschien ben je er wel voor dat de USA ook toetreedt?

Ger