Exit D66? kom nou; een authentiek eigen geluid (in tegenstelling tot bijdraaiende PvdA)

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Tue Dec 6 17:31:05 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben het ook met de notitie eens. Israel is juist bezig steeds minder
Askenhazi (=Europees) en steeds meer Sefardisch (=Arabisch-geworteld) te
worden (denk aan de nieuwe leider Arbeiders Partij Peretz), dus op haar
is de uitspraak over de Maghreb uit de Notitie van toepassing. Palestina
(100% Arabisch) is ook 90% islamitisch, dus daar geldt hetzelfde voor.

Bernard Aris