PvdA wil verplichte anticonceptie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Dec 3 09:58:27 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ah, jij bent aanhanger van de zg. diffusietheorie, met als consequentie dat
immigranten (zelfs ook in Afrika opgekochte en naar de America's
getransporteerde slaven) veel culturele elementen uit hun land van herkomst
blijven behouden. Anderen verklaren het matrifocale eenoudergezin trouwens
vanuit de slavenmaatschappij en het verbod op gezinsvorming. Waarom zou ook
onder je raszuivere blanken het eenoudergezin toenemen? Geschiedenis en
geografie zijn wel erg makkelijke verklaringsgronden, Henk.

Als je met "integreren" bedoelt onkritisch waarnemen en omgaan met je
omgeving dan integreer ik liever niet, want wat jij bedoelt is platte
political correctness vanuit het multicultureel elitisme.
hv,u
------