Kabinet liegt over firma Veerman

Tue Aug 30 10:07:11 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ook onze eigen Bert behartigt natuurlijk ook gewoon ordinair zijn eigen
familiale belangen in de secundaire kamer en onze christian coalition.

Omdat Boris 1 straks na de verkiezingen zelf minister van Gezinszaken wordt,
om geheel in bekende stijl de scherpste kantjes van het CDA-beleid te
ronden, en Bert dus zelf veel meer in beeld zal komen als fractievoorzitter
van de opnieuw gehalveerde dan driemansfractie met Boris 2 en Lousewies,
heeft hij nu al vast geregeld dat Ernie niet meer naast Bert zal kunnen
optreden in Sesamstraat van de NPS.