kabinet zet in op behoud van koopkracht voor 2006

Sat Aug 27 11:53:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op zich kan dat zo, maar rijkeren en veelverdieners die moeten dan wel meer
bijdragen aan de kinderpot, en armeren minder. In zo'n gezamenlijk
kindersysteeem past geen beloning en compensatie voor partners die niet
werken op kosten van anderen. Ook geen straf uiteraard. Maar volwassenen
betalen als  ze kunnen werken hun eigen lasten en als ze dat door hun
partner laten betalen prima, maar niet meer door armere derden zoals nu.