Bewust koopkracht laag houden

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Thu Aug 25 06:50:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tsja, de juridische procedure tegen bol.com is gestopt omdat men nu weer netjes meedoet aan de te hoge boekenprijzen:
http://www.cvdm.nl/pages/actueel.asp?m=n&ID=1432

En daar wordt dan een mooie spin aan gegeven door "Bol.com mag weer doorgaan met verlenen korting" als titel te kiezen.

Kan de burger weer rustig verder slapen :-(

Groetjes,
Mark