Regelgeving neolib

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Aug 25 07:34:53 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent inderdaad een neolib-gelovige, Martijn. Je verwart "particulier
initiatief" met "marktwerking". Particulier initiatief kan van alles zijn,
oprichten van een vereniging, buurtclub, winkel etc. Mocht je brildrager
zijn dan heb je min 20 (als dat al bestaat), ofwel een automatische
tunnelvisie.
hv,u
------