Brinkhorst: gasbaten niet voor koopkracht

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Wed Aug 17 11:10:05 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat de benzineprijzen het hoogst zijn in Nederland is een feit. Ontkoppelen gaat nog niet zo makkelijk. Ik wens de koopkracht te herstellen (lastenverlichting). Dat wil D66 ook. Wat mij betreft mag dat door begrotingstekort te laten oplopen en gebruik de aardgasbaten door te investeren in innovatie en onderwijs zodat ook echt in duurzame energie besteed kan worden.
Verder vind ik ook dat de sociale voorzieningen herzien moeten worden. De WAO is veelal gebruikt om van werknemers af te komen. Dat daar naar een zorgvuldiger systeem gewerkt moet worden okay dab nu het geval is ja. Kom met een alternatief dan

Groeten Kees van Loon

Message date : 17-08-2005 11:01