Oef, ik hoef niet in te burgeren!

Thu Aug 11 13:17:22 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Doel was een einde maken aan de vele importhuwelijken en zo het importeren
>van afhankelijkheid, analfabetisme en achterstanden bij kinderen.

 Volgens mij is het doel het afwentelen van de verantwoordelijkheid voor het
 eigen wanbeleid inzake de immigratie op de immigranten. Dat afwentelen noemt
 men dan 'inburgeren' en de immigrant is voortaan de kwaaie pier.

 Standpunt.nl gaat zodirekt over de 'korte lontjes' die ik noemde. Kunnen we
 lachen.