Oef, ik hoef niet in te burgeren!

Thu Aug 11 12:49:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Doel was een einde maken aan de vele importhuwelijken en zo het importeren
van afhankelijkheid, analfabetisme en achterstanden bij kinderen. Een
directe beperking van de vele huwelijken uit Turkije en Marokko zoals bij
toeristen visa vereist zijn vanuit vele landen durft men niet. Dus pakt men
alles en iedereen aan en schaden we onze internationale positie. Pesten we
werkenemers en Nederlanders die soms maar niet bijna standaard met een
buitenlander willen trouwen. Belemmeren we immigratie van prima
geintegreerde aardbewoners. Of het enig effect zal hebben op de segregatie
en importhuwelijken onder Turken en Marokkanen is nog maar zeer de vraag. Ik
denk het niet.