Hervormingssecten & homo's in D66

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Aug 3 07:14:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En?

Henk Elegeert <HmjE at Home.nl> wrote:REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De homowereld reageert overigens raar,
> http://www.tanya.nl/columnlousewies.html
> Is de tekst op deze pagina nu wel of niet ironisch ? Geniet van de foto's
> van Lousewies van der Laan...

Het leek wel een ode aan .... :)

"
In de chaos na Theo Van Gogh, tussen ruziënde politici, wilde jij
duidelijkheid scheppen. Iedereen is gelijk, zei je. Een godsdienstige
wordt niet erger beledigd dan een atheïst. Een gelovige is niet meer
waard dan een homo. Juist in woelige tijden, moet de regering duidelijk
zijn.

Laten we het wetsartikel dat godslastering strafbaar stelt, schrappen.
"

Maar meer dan het een keer benoemen in de TK is er volgens mij niet
gebeurd. D66 heeft zich monddood laten maken en het kabinet gaat verder
met het maken van wetten die de toets der kritiek niet kunnen weerstaan.

Het kabinet, met Donner voorop, legt zelfs haar eenzijdige (bekrompen)
visie op aan het gehele volk. Ten faveure van die willen 'geloven'.

Henk Elegeert

http://mail.yahoo.com