Hervormingssecten & homo's in D66

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Aug 3 07:27:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ho even.
Wat lousewies doet, me wie, zal mij worst wezen.
In het andere artikel schrijft ze hoe gelukkig ze is met haar sexy boomtakken aanvallende eega en haar zoontje helix...

Wat ik niet begrijp is deze redenering:
D66 nieuwlichters en hotemototen (sp) zitten in de Homobeweging en ondermijnen de zelfkritieke kant van D66 door het ondersteunen van DIT kabinet.
Een kabinet dat homo's bepaald niet goed gezindt is

Come again?

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik, eerder,
>http://www.tanya.nl/columnlousewies.html
>Is de tekst op deze pagina nu wel of niet ironisch ?

Henk Elegeert ,
>Het leek wel een ode aan .... :)

Precies. Dat las ik -in tweede instantie- ook. De eerste keer (snellezend
- want moest paar honderd websites doornemen om een paar regels te kunnen
schrijven) las ik er juist een zware aanval op LvdL in. Toen ik later be-
sloot deze pagina aan te halen, las ik juist heel iets anders. De schrijf-
ster is 'homo-journaliste' dus dat helpt een mens niet op weg om de ware
bedoeling van dit stukje te doorgronden.
Die tweede foto moet natuurlijk het archief in. Die komt nog wel eens
'van pas'... :-)

Fritz van Rikxoort :
>Beterschap, Marc, Met je verkoudheid! Vakantietje naar Singapore? (...)
>Zelfs in gegoede moslimkringen ben je al niet meer veilig, Marc,
>http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1376

Merci. Ik had het stuk al gelezen. Van al die homo-sites die ik gisteren
bezocht heb, vond ik de GayKrant uiteraard de beste. Henk Krol is voor
de Nederlandse homowereld wat Van Mierlo was voor D66. Geen wonder dat
beide zo verguisd worden door hervormers. Vreselijk gewoon.

Voor de goede orde (je weet maar nooit hoe het allemaal overkomt): ik
reken jou dus niet tot de hervormers binnen D66, ik pinpoint dat homo-
gedoe binnen die hervormingsculten uiteraard niet op jou. Ik pinpoint
het op rechts-conservatieve hervormers die onze partij en ons land
teisteren en die ook een positie lijken te hebben in een soortgelijke
cultus die het COC poogt over te nemen (of is dat al gebeurd ?) en die
een stalinistische 'signatuur' lijken te hebben.
Het is van belang te beseffen dat degenen die onze partij zitten te ver-
zieken bij het COC precies hetzelfde doen en elkaar ook via dat circuit
kent.

Vandaar het aan de kaart stellen van die ondemocratische Opschudders:
http://www.nrci.nl/webcongres/argumenten.php?ond=103&set=0
http://www.d66.nl/Een%20D66_congres
Dit is waar het allemaal echt om gaat, wat mij betreft.

Marc Fluks, Amsterdam