Hervormingssecten & homo's in D66 (was: vegetarier)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Aug 2 10:04:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Aug 02, 2005 at 09:46:34AM +0200, André van Wanrooij wrote:

> Ik volg de discussies gaarne omdat ze informatief zijn
> en ook mij tot nadenken zetten. Verder heb ik niet gezorgd voor een "boycot"
> van de lijst, dat heeft de lijst zelf gedaan door niet in (te willen?)
> grijpen in de persoonlijke hetze's die destijds op deze lijst werden
> uitgevochten.

En hoe zou de lijst dan wel in hebben moeten grijpen in die hetze's??
Zelfs als de lijstbeheerders wel de interesse en het fatsoen konden
opbrengen zich met de lijst te bemoeien, is het antwoord niet evident.
Als jij dat antwoord wel had, had je dat hier kunnen inbrengen ipv bij
het LB te klagen.

> Wat ik wel kwijt wil over de teneur op de lijst met betrekking tot homo's en
> D66:

Ik geloof dat Marc Fluks de enige is die hier bij herhaling kond doet
van de homo-preoccupatie van D66. Of je daar verder conclusies voor
partij of lijst aan moet verbinden betwijfel ik.

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |